počet produktů
0
cena nákupu
0 Kč
Kontaktní formulář
captcha

Obchodní podmínky

 

Obch. podmínky a reklamace

 

Vaše objednávka se stává platnou po jejím oboustranném telefonickém ověření nikoliv po přijetí automaticky generovaného emailu  e-shopem. U některých typů zboží máme omezené množství a e-shop neumí odečítat  prodané kusy na prodejně a přes eshop. V takovém případě bude objednávka stornována. tzn. vyčkejte prosím na potvrzení platnosti Vaší objednávky telefonicky. U použitého zboží máme logicky vždy jeden konkrétní vyfocený kus - prosíme tedy nevkládejte do košíku více než 1 kus konkrétního produktu. Pokud nemáte funkční telefon a nelze se k Vám dovolat bude objednávka stornována - to platí i u objednávek, kde je uvedena pevná linka. Je to z důvodu informovanosti zákazníka  - kurýrní služba posílá SMS s datem a časem doručení a také volá zákazníkovi v případě nějakého zdržení. U pevných linek takový servis možný není, uvádějte tedy v objednávce kontakt na mobil.

 

Můžete si vybrat z několika způsobu plateb a 2 typů dopravy:

 

1.Dopravné PPL  za 115 Kč

 

2. U vybraných produktů - hry, baterie apod.( lehké malé zboží ) je dopravné přes ČP při platbě předem 60,-.

 

3. Osobní odběr v nabídce eshopu není - nákup je možný přímo na prodejně bez internetové objednávky - ceny jsou stejné jako na internetu.

 

Způsoby plateb:

Dobírkou                         35 Kč

Cetelem na splátky            65 Kč

 

Pokud hodnota Vašeho nákupu překročí částku 12.500 CZK, bude Vám objednávka doručena zdarma!

U vybraných produktů je dopravné přes ČP při platbě předem 60,-.

 

Jelikož se zásilku snažíme expedovat okamžitě po jejím potvrzení a dodržet lhůtu 3 pracovních dnů pro její doručení NEOBJEDNÁVEJTE  prosíme více než 2 dny před požadovaným termínem doručení. Takové objednávky mohou být stornovány - není možné rezervovat zboží na prodejně třeba týden a pak teprve odesílat. V případě zásilek na úvěr je lhůta zhruba 7 dní. V případě, že zásilka nedorazila, kontaktujte nás a my zjednáme nápravu. Do jiných států mimo ČR nezasílíme. 

Vyhrazujeme si právo nevyřídit objednávku při podezření na trestný čin podvodu či další objednávku nesolidního zákazníka.

 

Máte právo na odstoupení od smlouvy při zásilkovém prodeji do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

V souladu s občanským zákoníkem  má  soukromá osoba kupující (ne však podnikatel – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Upozornění pro firmy a živnostníky: kupní smlouva se řídí obchodním zákoníkem nikoliv občanským, z toho vyplývá  např. nemožnost vrácení zboží do 14ti dnů a další u produktů Apple výrobce dává záruku pro firmy pouze 12 měsíců.

 

Právo prodávajícího na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Kupující spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od kupní smlouvy má prodávající podle občanského zákoníku právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s koupí a vrácením zboží. Jestliže budete vracet objednané zboží nezapomeňte připojit žádost, ve které výslovně uvedete, že odstupujete od kupní smlouvy do 14ti dnů.

 

Právo prodávajícího na náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení. Kupující bere na vědomí, že při jakémkoliv odstoupení od smlouvy má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu vzniklé škody a na vydání bezdůvodného obohacení, a to zejména pokud je vrácené zboží poškozeno, nadměrně opotřebeno nebo částečně spotřebováno.

Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14ti dnů od odstoupení.

 

Vrácení zboží do 14ti dnů od převzetí:

 

Nezasílejte zboží, které chcete vrátit, na dobírku, vrátí se Vám zpět. Vrácené zboží je potřeba zkontrolovat, potom je třeba vystavit dobropis a nejdéle do 14ti dnů od přijetí Odstoupení vrátit peníze nejlépe na Váš účet.

 

 

Atypická cena dopravy - individuální cena dopravy = je třeba zaplatit předem na účet ( vztahuje se k levným produktům s platbou dopravy 60,-).

 

Reklamace

K zasílaným zánovním telefonům vystavujeme fakturu, která slouží jako záruční list na 24 měsíců.

POZOR: Reklamace či vrácení zboží zasílejte prosíme na adresu prodejny na Praze 1 nikoliv na sídlo. Děkujeme.

 

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno prostřednictvím zásilkového obchodu firmy K-Mobil s.r.o. Reklamační doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu při prodeji. Nové a nepoužité zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců vč. faktury. Zjistí-li kupující při převzetí zboží že je výrobek poškozený,  prosíme  pořídit záznam od  přepravce a nahlásit tuto skutečnost  telefonicky do 3 dnů na tel.č. 224267186.

Reklamaci uplatňujte u nás na prodejně. Reklamace přijímáme buď osobně nebo ji můžete zaslat. K reklamaci  prosíme přikládejte pro rychlejší vyřízení platný záruční list, doklad o nákupu zboží a popis závady, případně jak se závada projevuje nebo jak vznikla. 

Zákazník může žádat o výměnu věci v případě, že jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu,aby věc byla řádně užívána jako věc bez vady. Nebo jde o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže řádně užívat věc z důvodu, že se u věci vyskytla stejná vada po jejích alespoň dvou předchozích opravách. V obou případech doporučujeme předložit s reklamovanou věcí doklad o nákupu, záruční list reklamovaného výrobku, čitelné a kompletní opravné listy k výrobku.

Nárok na bezplatnou opravu zaniká zejména bylo-li zařízení:

používáno v rozporu s pokyny v manuálu

byl do přístroje proveden neodborný nebo neoprávněný zásah

zákazníkem nadměrně mechanicky poškozeno

nevhodně skladováno nebo provozováno na vlhkém, prašném, chemicky agresivním či jinak nevhodném prostředí.  

poškozeno cizími látkami vniklými do zařízení

připojeno na jiné než předepsané napájecí zařízení

Reklamace včetně odstranění vady se vyřizuje v zákonné lhůtě do 30dnů ode dne převzetí reklamovaného výrobku prodávajícím a to bez zbytečného odkladu, pokud se prodávající nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší.Při překročení zákonné lhůty 30ti dnů může spotřebitel požadovat výměnu věci nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).Při reklamaci do 6 měsíců od zakoupení můžete využít tzv. vyvratitelnou domněnku, že rozpor s kupní smlouvou existoval již při převzetí věci.Při reklamaci po době delší než 6 měsíců již musíte akceptovat zákonnou lhůtu pro vyřízení.

Seznam autorizovaných servisních středisek:

Britex.cz - servisuje tzv. operatorské telefony mj. pro Samsung iPhone Alcatel Huawei a mnoho dalších

Arvato.cz - pro Nokia a Sony

vspdata.cz - pro HTC a Samsung

Před zasláním do výše uvedených servisů doporučujeme se informovat předem,  zda uvedené zboží i imei stále servisují a co je případně nutno dodat s telefonem. Dále připomínáme, servis neručí za data uchovaná v telefonu - důsledně tedy doporučujeme, abyste si svá data před odesláním zálohovali - může dojít k jejich  ztrátě. Před odesláním je dále třeba odstranit veškerá blokování telefonu tzn. gesta, číselná hesla, cloudy, režim ztraceného telefonu apod. Upozorňujeme zákazníky, že některá servisní střediska ZÁSADNĚ NEPŘIJMAJÍ DO REKLAMACE TELEFONY, KTERÉ JSOU VIDITELNĚ MECHANICKY POŠKOZENY (při jejich demontáži - rozebrání může dojít k celkovému znehodnocení přístroje).